söndag 22 februari 2015

Radio

Imorgon 07.30 ska jag medverka i radio p4 Blekinge. Det kom sig som så att jag mailade i januari och tipsade om att de kunde belysa februari som hjärtebarnens månad och då även lyfta fram insamlingen som hjärt-lungfonden gör.

Jag hörde ingenting, förrän förra veckan då programledaren ringde och undrade om jag kunde tänka mig att dyka upp på måndag och berätta mer om vår "lilla" insamling och om Axel. Då jag/vi anser det viktigt att sprida information kring barns hjärtfel och den kris det faktiskt innebär så var det självklart att tacka ja!

Så vrid på radion imorgon och så SKÄNK PENGAR till forskningen!

Med ett enkelt sms så skänker du valfri summa:

skriv: GE 100 FRAMTID
Skicka till: 72672

Då skänker man 100 kronor. Byter du ut 100 mot exempel 300 ( GE 300 FRAMTID ) så skönker du 300!

 Man kan också surfa in på länken nedanför och skänka via sitt kontokort:

http://egeninsamling.hjart-lungfonden.se/fundraisers/for-axel-och-hans-vanner/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar