onsdag 1 januari 2014

Nytt utseende!

2014 är här och det firade vi in med finaste vännerna och hade riktigt trevligt ihop!
Det var god mat och god dricka och en härlig mångkamp på wii-brädan. Fyrverkerier blev det också i mängder, på alla håll och kanter! Tack så mycket alla inblandade!

Idag har vi bara tagit det väldigt lugnt! Vi hade moster och Per som övernattningsgäster och när Axel slog upp ögonen kan ni ju gissa vart han skulle¨. Snabbt som en vessla sprang han ner för att väcka, han ville inte ens att vi skulle tända lampan som i vanliga fall är jäääättteeeviktigt!

Bloggmamman och jag var lite (läs mycket) fula och sov vidare lite. Sen blev det frukost och en tur till lekparken.

Ikväll invigde bloggmamman den crosstrainer hon fick av mig i julklapp! Bra jobbat hjärtat!
Jag tog mig en liten joggingtur längs med cykelbanan och vände i torskors. Totala längden blev exakt 1 mil och den avverkade jag på 51.46 och det är jag galet nöjd med! Tänk vad lite träning kan göra!

Bloggen har ikväll fått ett litet nytt utseende, vi får känna in oss lite och utvärdera om ett tag.

Till sist ska jag bjuda på några bilder från nyårsfirandet! Skjut fotografen för dåliga bilder!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar