söndag 23 december 2012

Vi lever!

Jo faktiskt gör vi det, men att döma av antal blogginlägg den senaste tiden så kan man undra!

Men som alla vet och som säkert ingen missat så är det ju julafton i annalkande och med allt vad det innebär så har bloggen blivit lidande!

Men tro inte för en sekund att ni kommer missa nåt här på bloggen, allt kommer med bilder och berättelser inom kort!

Kan börja med att berätta att min brandmansgrupp hade partaj i fredags, all in räcker inte till, vad är steget efter det? Det fick jag sota för långt in på lördagskvällen! Samma kväll fick vi bedök av brandmanskollegan Jimmy och hans familj! Jätteroligt och mysigt med hos mat och två barn som hade fullt ös! Jimmy och jag var något dämpade efter den hårda fredagen!

Och så idag har vi fått besök av min farbror med sambo som lämnat paket och fikat! Axel fick ett superfin bäddset med nalle Puh på och så fick han tuschpennor och ritpapper! Tack så mycket säger han och vi tackar för den fina julblomman och ljuslyktan vi fick!

Klockan fyra infann vi oss hos Jojjan, pm och edvin som hade bjudit in till lilla julafton! Där var också axels alla mostrar och hans morbror samt hans mormor oc morfar! Tomten kom till oss efter att vi druckit god glögg och paket delades ut i massor!

Axel fick så fina grejer! Kläder, pussel filmer och en massa andra saker! Tack så hemskt mycket, ni är så fina mot honom!

Även bloggmamman och jag gav varande julklappar! Jag fick massor av nya fina kläder så nu är man snyggast i stan igen, i alla fall vad det gäller klädesbiten! Av mig fick bloggmamman en träningsväska, träningströjor samt ett "träningskor" på rödebygymnasterna! Så nu du är det bara att köra igång!

Nu ska vi krypa till kojs och sova gott för imorgon väntar axels paket från oss under granen! Sen bär det av mot Fur där farmor och alla farbröder och faster väntar!

/bloggpappan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar