torsdag 6 december 2012

Mera!

Ja, mera kräk från Axel kom igår kväll när bloggpappan och jag skulle gå och lägga oss...I vår säng till på köpet och över hela Axel så medan jag gick och fixade i ordning Axel i badet, fixade bloggpappan sängen med dess tillbehör. Så det som såg ut att bli en tidig kväll i säng blev tvärtom... Strax innan midnatt var vi redo för sömn igen! Så bloggpappan och Axel har varit hemma idag och blir så imorgon också...Jag har däremot fått ställa in min julfest med jobbet, då bloggpappan och jag lyckats pricka in samma datum för fest och ingen vill ju komma hit och passa en magsjuk Axel, vilket är fullt förståeligt!! Så jag tar igen det en annan gång!

2 kommentarer:

  1. Här låter man som en skurk, men jag har erbjudit mig att bloggmamman kunde få gå på sin julfest! Inte san älskling ?

    SvaraRadera
  2. Stackars Axel! Hoppas han kryar på sig snabbt!
    Gulle-dig, Bloggpappan!!

    SvaraRadera