onsdag 21 november 2012

Redan onsdag!

Det är värst vad veckorna går fort nu! Snart advent ju! Det gillas av mig! Jag älskar när ljusstakar och stjärnor tas fram och får sprida sitt mysiga ljus! Bara lite mer än en vecka kvar dit alltså:)

Här jobbas det mycket just nu med möten kvällstid för både mig och bloggpappan. I måndags lades golvet i hallen och helgen som kommer läggs nog åt golvlister och dörrfoder, sen är i princip hallen klar! Och resultatet är SÅ himla fint! Vi är supernöjda!

Igår kväll satt vi båda i soffan efter att jag nattat Axel och bloggpappan kommit hem från p-möte och jag vet faktiskt knappt när det hände senast! Det var mysigt att kunna sitta ner i soffan och bara vara för en stund! Ikväll är bloggpappan på övning med brandkåren och imorgon har jag möte på jobbet, så då går vi om varandra! Men sen är det ju nästan helg, yes!

Nu ska jag gå och fixa i ordning efter dagen här hemma och sen blir det soffan för min del!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar