onsdag 5 september 2012

Veckan går fort!

Redan onsdag! Imorgon är jag tidig och hämtar Axel strax efter klockan ett redan! Så har vi hela eftermiddagen tillsammans! Härligt! Bloggpappan jobbar länge och direkt efter jobb ska han på c-körkortsteori... Axel och jag ska in till mormor och morfar och Carl för att säga hejdå till Carl som åker till Norge på fredag. Där ska han förhoppningsvis jobba och tjäna mycket pengar! Men vi kommer sakna honom här hemma!

På fredag har jag stängningsdag på jobbet vilket innebär att barnen är lediga och vi personal ska planera, diskutera, strukturera mm! Det behövs kan jag säga! Så det blir nog en givande dag! Axel och bloggpappan går hem tidigt den dagen, så då får de mysa ihop, precis som de gjort idag!

Annars är det bra här! Mycket som händer om kvällarna och helgerna så planering för vad som komma skall är ett måste! Just nu är det mycket planer hur nästa vecka ska fungera bäst med kalas, läkarbesök, bröllopsdag, bloggpappan iväg+ jobb länge några av dagarna... Ja ja, det blir bra när vi väl är där men jag är ju en planerande människa som vill veta hur allt ska fixas så så här några dagar innan kan jag känna lite lätt panik:)

Nu kom precis bloggpappan hem från sin joggingtur! Duktig är han! Jag själv har lite ont i halsen och nyförkyld.. Drygt men tyvärr är det så!
/bloggmamman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar