fredag 3 augusti 2012

Flytt och kvällsdopp!

Idag har vi hjälpt moster Jojjan och hennes P-M att flytta. De blir nästan grannar med oss! Kul! Huset är jättefint och jag tror de kommer trivas kanon! Bloggpappan har fixat lite här hemma också. Renoveringen av vårt badrum kommer närmare och vi ska riva en vägg och göra det lite större så det har han gjort idag! Kommer bli super när det väl blir färdigt...!

Eftersom det varit så himla varmt idag blev jag sugen på att bada och vi åkte mot Saltö för att ta ett kvällsdopp men där blåste det rejält så det blev inget dopp bara lite spring i vattenkanten för Axels del och så gick vi fram och tillbaka på bryggan! Sen åkte vi till stan och åt glass istället! En mysig kväll med familjen som får fira av 2012 års sommarsemester för min del, bara en helg kvar sen börjar jag jobba igen! Bloggpappan och Axel har semester en vecka till!

3 kommentarer:

  1. Fina bilder från Saltö!

    Gillar verkligen bild nr 2 där far och son traskar ut på bryggan, så fin!! Ser ut som slutet av en härligt skön och varm film om en far och en son!!

    Kram <3<3<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är den fin den bilden! Tyckte med det när jag tagit den! Kram!

      Radera
    2. Ja, visst är den fin den bilden! Tyckte med det när jag tagit den! Kram!

      Radera