onsdag 11 april 2012

Pappa, min pappa!

Pappa!
Min pappa!
Vad hände, varför hände det? Varför du?
Du ville inte det här, jag ville inte det här, ingen absolut ingen ville det här!
Det här kan inte vara meningen med livet, det kan inte vara nån mening alls med det här!
Vad händer nu? Nu när du inte finns.
Varför hände detta så fruktansvärt orättvisa?
Varför hände det dig?
Du som alltid ställt upp för alla. Ställt upp för precis alla! Grannar, släktingar, familjen, kända och okända!
Alltid ställde du upp, och alltid gav du massor av dig själv!
Det finns bara en på denna jord som kan mäta sig med dig, det är din fru, min mamma! Tillsammans är ni bäst, kommer alltid att vara!
Varför hände det just dig?
Varför nu, så mycket för tidigt, när allt det roliga låg framför dig!

Jag kommer sakna dig pappa!
Emma kommer sakna dig!
Axel kommer sakna dig!
Alla kommer sakna dig pappa!

Du ska för alltid finnas hos mig, hos oss! Vi älskar dig!


7 kommentarer:

  1. Kära vänner! Vilket fint inlägg.Livet är så orättvist. Vi tänker på er och familjen. Massor med styrkekramar Henrik, Lisa och Olivia

    SvaraRadera
  2. När ska det ta slut?? Känns som att ni haft nog med tråkigheter! Tänker på er, kram!

    SvaraRadera
  3. När ska det ta slut?? Känns som att ni haft nog med tråkigheter! Tänker på er, kram!

    SvaraRadera
  4. Styrkekramar till er familj med allt som ni går igenom. Det måste finnas någon mening även om det just nu är obegripligt för er alla. Tänker på er!

    SvaraRadera
  5. Livet kan vara grymt orättvist....tänker på er! kramar

    SvaraRadera
  6. ~♥~♥~♥~♥~♥~
    Kram!!!!!!!

    /Annika

    SvaraRadera