torsdag 15 december 2011

Snart helg!

Oj, så fort veckan gått! Redan fredag i morgon, tjoho!

Ikväll har bloggpappan och jag slipat spackel tillsammans ute i vår hall och där är bloggpappan fortfarande... Jag har gett honom stränga order om att inte stanna uppe för sent för att orka upp i morgon bitti för jag åker kl 6 hemifrån. Flera kvällar denna veckan har han inte kommit i säng förrän efter midnatt och sedan varit helt slut på morgonen. Jag vill också få hallen klar men inte till vilket pris som helst.

Eftersom jag jag har lite problem med mina axlar och min nacke vågade inte jag slipa för länge utan övergick till att vika tvätt. Nu ligger jag i sängen och bloggar eftersom batterierna till Axels baby watch tagit slut och inga nya fanns i huset... Han kan en del kvällar vakna och vara ledsen och då hör vi inte honom utan en baby watch om vi är på nedervåningen.

I eftermiddags när jag kom från jobbet åt vi middag och sen tog Axel och jag en promenad till sopstationen medan bloggpappan åkte och handlade.

Annars är allt bra här, tycker jag. Kan förresten nämna att Axel numera har 5 tänder:) 4 uppe och en nere! Får väl se när nästa kommer fram!

/ bloggmamman

1 kommentar:

  1. När tänderna väl kom verkar de komma fort. Det är kul att läsa här om ert liv, fullt upp med jobb, barn och renoevering! kramar

    SvaraRadera