torsdag 20 oktober 2011

Vi kämpar på!

Axel är något lugnare i sin mage idag, men det som kommer ut är ändå allt annat än hårt om jag uttrycker mig milt!

Axel och jag har haft världens mysigaste natt kan jag också berätta! Han vaknade klockan tolv och satte sig i sin säng varpå jag tog över honom till min! Där gosade han in sig och vi sov gott hela natten! Vid några tillfällen behövde jag stoppa tillbaka nappen och varje gång så insåg jag hur jäkla underbart det är att bara få ha honom nära!

När han sen vaknar för morgonen så tycker jag han ser svullen ut över ögonen, och lite senare så väger vi honom och vågen visar en uppgång på 300 gram sen vävningen förra veckan! Det rimmar dålig med hans andra viktuppgångar samt att han haft som sagt var varit dålig i magen! Så det är nog lite vätska som samlats ihop och för att kolla så det inte är kring hjärta/lungor så gjordes det en röntgen bara nu för en stund sedan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar