torsdag 13 oktober 2011

Man ska ju hinna med allt!

Igår blev som vanligt en dag fylld med aktiviteter. Jag brukar tänka att jag är dålig på att hitta på grejer men senaste tiden har jag insett att jag kanske har fel där!

Förmiddagen innehöll en sovstund för Axel och jag passade på att dammsuga och skura golvet samt sanera toaletten, resten av förmiddagen spenderades i lekparken!

Efter lunchen så tog vi oss åter ut i det friska vädret, denna gången laddade med kaffe till mig och pärondricka till Axel.

Det blev en vilostund till för Axel innan han åt sitt kvällsmål. Därefter gick vi bort till svärfar med skruvdragaren i högsta hugg! Dags att hjälpa till i förrådet, tycker faktiskt det är lite kul :) fråga mig gärna igen när vi har donat ett tag i huset!

Axel hade en kanonstund med mormor och Carl under tiden. Strax efter åtta var vi hemma! Då hade Axel fått medicin och kvällsdrickan och somnat gott i sin vagn!

Bloggmamman hade precis kommit hem från sin långdag på jobbet när vi kom hem. Jag packade några banankartonger innan jag gjorde älsklingen sällskap i soffan!

Idag har vi varit på besök på min Arbetsplats i Rödeby. Roligt att se kollegor och barn igen. Efter en timme där så åkte vi vidare till hässlegården! Där är vi nu och Axel har somnat gott i sin vagn!

/bloggpappan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar