torsdag 6 oktober 2011

Lugna gatan!

Idag har Axel och jag inte gjort en knop för mycket! Dagen har spenderats med att bara fika och ha det gott! Idag var nog första gången jag kände att saker och ting börjar bli långtråkigt, men jag hann knappt tänka tanken förrän Axel lättade upp stämningen åt mig.

En massa samtal hit och dit har också gjorts och nu börjar flytten till hus snart vara möjlig även vad det gäller el, sopor och vatten. Inte så lite viktigt!

Ikväll har det packats ytterligare ett par lådor och nu börjar det bli några stycken, men oj  vad mycket som återstår... dags att få panik?

Lillebror Niklas har också fått komma hem till Fur nu, dock är det täta besök på sjukhuset i Karlskrona som gäller. Sina cellgifter får han i karlskrona tills vidare. Proverna som togs idag är läkarna "belåtna" med, långt ifrån nöjda men dom är i alla fall stabila. Välkommen hem Niklas och och mamma såklart! Jag har saknat er!

/bloggpappan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar