fredag 21 oktober 2011

Hemma hemma HEMMA!

Åh vad skönt, skönt att var hemma! Doktorn meddelade på ronden att vi skulle få åka hem idag, om allt kändes bra för oss med det! Efter några minuters betänketid så tog jag beslutet att åka hem. För hur det än är så har man det bäst hemma, men jag ska erkänna att det gärna hade fått finnas en sån "nödknapp" hemma i lägenheten! Tänk va nice... Piip Piip... Eftersom Axel kan ha maginfluensa så kan vi ju inte hämta frukost för smittorisken... Skulle ni vilja hjälpa oss med det... Och så vidare ;)

Bloggmamman hämtade oss när hon gick på rast på sitt jobb, och runt ett var vi hemma! Vi började vår frihet med att ta en promenad! Jag är också säker på att Axel gillade att komma hem, för när vi kom in i lägenheten gick han direkt till sitt rum och lämnade inte det på nästan en timme!

Bloggmamman kom hem strax efter fem och jag åkte iväg en runda för att uträtta ärenden samt handla lite frukost till imorgon! Sen blev det lite fredagsmat följt av packning av lådor! Ikväll kände jag att det var ett oöverstigligt berg som var framför oss och såg bara att det här hinner ju aldrig, men det ska nog lösa sig tillslut!

Nu sover bloggmamman och jag passar nog på att xboxa lite :)

/bloggpappan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar