söndag 25 september 2011

Trött familj!

Efter art ha spenderat större delen av dagen först i skogen och sen i hässlegården hos Axels gammelmormor och gammelmorfar så var det en riktigt trött familj som vid två-tiden anlände till stan igen!

Fyllda med mängder av frisk luft och god mat så var vi son sagt var helt slutkörda! Bloggmamman och Axel lekte tillsammans på Axels rum en stund mesans jag började rensa svampar! Men det hann inte gå många minuter förrän bloggmamman kommer och ber om understöd då hon fullkomligt gått in i väggen och behöver ha en timme på soffan! Efter hennes nap så var det min tur :)

När vi återfått lite krafter så åkte jag på en liten runda för att ragga banankartonger! Fyra stycken fick jag jag tag på hos Lidl! Så nu kan det packas ytterligare lite till!

Det är nu i stort sett klart att vi tar över huset vid en av helgerna kring 1:à november! Ska bli så spännande!

axel somnade gott vid sjutiden och bloggmamman och jag rensade och förvälde all svamp som sedan fördelades på några mackor var samt i massor av påsar som fick platsa i frysen!

Nu är det läggdags, eller det är redan gjort! Bara jag som dröjer med att somna trots de få sovtimmar jag har bjudit kroppen på denna helgen! Får väl sota för det imorgon!

/bloggpappan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar