tisdag 20 september 2011

Ny telefon men oj vilket jobb!

Jo, en ny telefon har jag ny sparkat igång efter mycket om och men! För det första så stämde inte hälften av det som försäljaren sa till oss när vi gick med på hans erbjudande, men jag kan tala om att efter alla mina samtal till Telenor idag så har jag svårt att se honom sälja fler telefoner alls. Jag brukar ha rätt svårt för att prata för mig i såna situationer men idag gick det minsann som smort! Hans sälj-id och namn blev lämnat till flera personer som lovade att min kritik skulle nå ända fram.

Det ska dock tilläggas att alla andra personer inom telenor som jag pratat med idag har varit riktigt trevliga och tillmötesgående! Tillslut så slöts det en deal som ändå känns bra. Så nu är min iphone 4 igång och det är inte det minsta tråkigt.

Efter att ha spenderat stora delar av dagen med detta så har de andra timmarna innehållit massor av lek och även en kort promenad i lagom varmt väder. Klockan fem kom bloggmamman hem från jobbet och vi satte oss alla ner Axels rum och lekte lite innan bloggmamman drog vidare till Rödeby för att gå på blingo-party.

Detta köpte hon till vårt hjärta (tröjan och byxan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar