onsdag 24 augusti 2011

Ytterligare en dag!

Ja så har det sprungit iväg ytterligare en dag. Denna gången var det en onsdag!

Axel och jag har hållt oss inne nästan hela dagen fram tills dess att bloggmamman kom hem från jobbet. Då blev det en runda på gångvägarna kring stan innan lilleman somnade gott i sin vagn. Vi hann också med att slänga oss i soffan en runda innan det var dags för mig att ge mig av mot samlingen. Jag blev nämligen inringd igår för att spela b-lagsmatch. Inte igår jag entrade en fotbollsplan men det gick väl hyfsat. 1-1 mot ronneby var dock inget vi var nöjda med!

Här hemma finsnickras det varje kväll på bröllopet och gör vi inte det så drömmer vi oss bort i renoveringen av huset. Ja, alltid finns det något att drömma/planera om!

Inte mycket till blogginlägg idag, men nya krafter imorgon. En helt oplanerad dag för mig och Axel så har ni något bra förslag eller själv inte har nåt för dig så pingla gärna iväg ett sms så kanske vi kan hitt på nåt!

/bloggpappan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar