fredag 8 juli 2011

På promenad genom stan!

Nu har jag precis kommit hem igen efter en fantastisk dag tillsammans med större delen av familjen i Lund! Lillebror Niklas var faktiskt, peppar peppar, pigg idag. Jag ska inte säga att han var överdrivet pigg men han orkade följa med ut på stan och strosa och äta! Just för tillfället så är den enda medicin han får Cortison och att han svarar sakta men säkert på det är ungefär lika otroligt som att få sjukdomen enligt läkaren! Men att den sattes in redan från början kan ha spelat roll, men ingen vet och som läkaren sa: "vi tar det dag till dag, men otroligt nog så blir ditt blod stadig bättre".
I nästa andetag så berättade han att det var konstaterat HLH och att vid den minsta, minsta lilla försämring så blir det cellgift!

Givetvis regnade det i Lund idag, men det hindrade inte oss som ni ser på bilden! En fantastiskt trevlig dag med familjen trots allt elände som hänger runt omkring och svävar likt ett satans åskoväder!

På hemmaplan så vet jag att Axel och bloggmamman varit på Trummenäs och badat! En långpromenad och pizzaätning har dom också hunnit med!

Nu är det snart läggedags för åtminstone mig!
Godnatt!

/bloggpappan

1 kommentar:

  1. Hälsa alla! Ge Niklas en kram från mig!
    /Kusin- Sara

    SvaraRadera