måndag 18 juli 2011

Massor av egentid!

Ja, min dag har bestått av tid med syster och sömmerska som har fixat och donat med min bröllopsklänning! Axel och bloggpappan åkte till farmor och farfar i Fur. Sömmerskan kom vid 10-tiden och vid 2-tiden var vi färdiga med dagens fix, lite till återstår men det tar vi en annan dag! Då gick jag och syster upp en snabbis på stan och där efter blev det lite mat för min del. Sen kröp jag upp i soffan med en bra bok och tog även en liten power nap:) Bloggpappan och Axel kom inte hem förrän kl 18 så hela dagen har jag varit utan honom! Vi lekte och mös en hel del innan det var dags för honom att gå och sova. Bloggpappan verkar med trött ikväll då det inte kommer många ord från honom och småsover i soffan bredvid mig!

I morgon väntar besök på neo-mottagningen för Axel och på eftermiddagen spelar bloggpappan golftävling i lag med mina syskon:) Vi får väl se om de slår min mammas och pappas lag, det är väl en av målsättningarna kan jag tro:) Axel och jag är nog vid husvagnen och myser med mormorn och morfarn som redan gått i mål när bloggpappan ska slå ut!

/Bloggmamman

2 kommentarer:

  1. Ölands djurpark var fantastiskt, precis som du skrev! =)
    Vad härligt med egentid, det behövs ibland! Vad roligt att fixa med bröllopsklänningen. Du blir säkert alldeles fantastisk i den! När äger bröllopet rum? Och du! Piska på mannen lite om han nu ska komma i sina kläder! ;)

    SvaraRadera
  2. Haha! Ja, ska försöka få honom till träning så kläderna passar! Bröllopet är 10 september, så det är ju lite tid kvar! Men känner att när väl semestern är slut då är tiden mer knapp att hinna med saker på, så är skönt om så mkt som möjligt är fixat tills dess! Härligt att ni hade en bra dag på Ölands djurpark! /Bloggmamman

    SvaraRadera