torsdag 14 juli 2011

1-årsjubileum!

Idag för ett år sedan skrev vi vårt första inlägg i den här bloggen! Så därför är det 1-årsjubileum! Många inlägg har det blivit, tror vi är över 500-strecket där, och många tankar och dagliga rapporter har ni fått läsa om. Hoppas ni vill fortsätta följa oss!

I morse när jag vaknade hade fortfarande inte min magont gått över så min kära sambo gick snällt upp i morse också med Axel. De lekte en stund innan Axel tog en liten lur och när han vaknade igen blev det frukost. Ju längre dagen led desto bättre blev min mage, härligt säger jag! För fy vad jobbigt det är att ha ont och inget hjälper... Axel, däremot, är riktigt förkyld och näsan rinner i ett och nyser gör han hela tiden. Ögonen är sådär mosiga som de blir av en riktig förkylning och lite extra mys i famnen vill han ha...Stackaren! Vi hoppas natten går bra och att hans andning håller sig så bra som den är nu....

Regnet har öst ner hela dagen och när förmiddagen gått läste jag att min lillebror skrivit på facebook att det var British Open och att han skulle kolla på det, så då bjöd jag lite fint in oss till dem! Middag blev det hos mamma och pappa och lek med Axel och lite koll på golfen! Mysig dag blev det, trots regnet! Axel gillar mormors och morfars trappa skarpt och vill alltsom oftast dit och klättra! Han tar sig hela vägen upp helt själv, men man vågar ju inte lämna honom där, för ibland blir det ju ett litet felsteg:) Men oftast räcker det att bara gå bakom honom!

I morgon fyller min kära lillebror 18 år! Tänk vad tiden går:) Så det stundar kalas för honom på eftermiddagen! Vi hoppas bara Axel är lite piggare så han kan följa med! Är ju alltid roligare om alla kan vara med!

Nu ska jag kolla in Victoria-dagen, bloggpappan spelar xbox och som tur är kan vi dela tv-skärmen:)

/Bloggmamman

1 kommentar:

  1. krya på dig lille Axel hoppas vi ses i morgon, du med bloggmamman.
    kram

    SvaraRadera