torsdag 16 juni 2011

Nyheter mitt i natten!

Lite nyheter såhär mitt i natten nu när hockeyn alldeles strax drar igång!
Jag har fixat lite med bloggen ikväll och som ni ser så har jag lagt till två flikar under "presentationsbilden", flikarna heter Chatbox och kontak. Klicka på kontakt och du kommer åt olika sätt att kontakta oss helt enkelt eller klicka på chatbox och hitta nåt riktigt roligt.

Det är helt enkelt en liknande msn-chatt! Här kan man ju skriva om man inte känner för att lägga en kommentar, eller bara säga hej och trevlig helg kanske! Prova gärna, busenkelt!

Den uppmäksamma kan även se att jag lagt till ramar kring bilderna som finns sedan tidigare och kommer att komma!

Nu är det nationalsång och Oh Canada gör aldrig bort sig, nu reser sig håret!
/bloggpappan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar