fredag 17 juni 2011

Nu är det fredagsmys....

Yes, äntligen fredag!

Jag ligger i soffan och skriver blogginlägg, Axel är i sin säng och är sånär på väg att somna då han enbart sovit lite över en timme under dan och bloggmamman står i köket och förbereder en överraskning hon styrt upp att äta på ikväll =) Fin hon är mitt hjärta!

Jag har idag gjort min sista hela vecka på jobbet och nu återstår bara tisdag, onsdag innan jag går på långledighet, ska bli riktigt nice men med visst vemod. Barn, föräldrar och kollegor kommer att saknas mycket!

Medans jag jobbat så har bloggmamman och Axel spenderat dagen i Hässlegården hos bloggmammans mormor och morfar. Han hade satt upp en gunga till Axel som var riktigt uppskattad så nu finns det gungor till Axel vart han än befinner sig, fur, stan eller hässlegården =) så snälla ni är alla!

Efter att vi fredagsmyst lite tillsammans så ska vi ta oss bort mot västerudd och bloggmammans föräldrar. Dom ringde för en stund sedan och meddelade att dom köpt in kvällens golfsändning från US Masters! Inte äckligt och en perfekt uppvärmning inför den singeltävling jag ska delta i på söndag!

Nu är myset klart!

Trevlig fredag alla!

/bloggpappan

1 kommentar:

  1. Tänk det är något visst med gungor - säger jag som gärna gungar fast jag fyllt 41.
    Hoppas golfen var bra - såg att det var 5 svenskar bland topp 26 eller nåt....Bådar gott!

    Kram Mia

    SvaraRadera