torsdag 30 juni 2011

Hemma igen!

Axel ligger och sover gott i sin egna säng och bloggpappan och jag sitter bänkade i soffan. Vi är hemma igen i lägenheten efter vår lilla mini-semester på Trummenäs! Är rätt skönt att vara hemma ändå och vi har ju haft superhärliga dagar i husvagnen!

I morse strax efter 06.00 begav sig familjen upp mot golfbanan och bloggpappan spelade 9 hål. Axel och jag gick tillbaka till husvagnen strax före bloggpappan och förberedde frukosten. Efter frukost busade vi med Axel och var nere vid vattnet en liten stund. Vid 10-tiden somnade Axel och jag körde för att hämta moster Amanda som skulle komma ut till oss idag. Lite senare ringde min moster och kusin och ville komma ut och hälsa på, så de kom också en stund senare. Ju längre dagen led ju fler moln kom på himlen, men värmen bestod. Efter att vi ätit lunch kände vi att vi ville hitta på något så vi satte oss i bilen och körde ut till Sturkö. Där åkte vi till Sturkö camping och spelade minigolf:) En fin bana, men ganska svår! Kul var det i alla fall! Axel fick lite och äta och vi gick ett varv runt campingen innan vi åkte tillbaka till Trummenäs. Kul med en liten utflykt!

Vi bestämde oss så sent som ikväll att vi skulle åka tillbaka till stan ikväll. Så jag packade ihop lite snabbt innan min mamma kom ut för att spela golf med bloggpappan och Amanda. Axel och jag gick med på rundan. Han ville gärna ner och krypa på banan och hämta och leka med bollarna! När det var färdigspelat åkte vi till campingen och plockade in alla grejerna i bilen. Hemma var det snabb läggning av Axel, han var riktigt trött då! Nu blir det sängen för oss stora med! Ska bli skönt att få sova i sin egna säng!

/Bloggmamman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar