söndag 12 juni 2011

Hela jävla helgen!

Ja hela denna jävla helgen har gått åt till att ha ont i magen, inte förrän i eftermiddag gick det över på riktigt. Vad det var som gjorde ont har jag ingen aning om men jag vet att det gick om när jag stoppade i mig värktabletterna jag fick utskrivna. Doktorn tog i så han sprack när han skrev ut smärtstillande för det var citodon jag fick, men ont slapp jag ha i alla fall. Igår kväll så gick det över så fort jag satte i mig tabletterna och i dag tog jag först en men det hjälpte inte alls så jag fick ta en till och då släppte det. Sen beräknade jag att det skulle dyka upp igen vid lunchtid men gud va skönt, det gjorde det inte. Hoppas nu det håller sig borta!

Nog om detta!

Bloggmamman och Axel tog ett morgonpass i tvättstugan och styrde upp vårt berg och jag fick en underbar sovmorgon. Vid tiotiden så drog bloggmamman och Axel till trummenäs för att umgås med familjen där, jag stannade hemma och lekte död i soffan. Helt utslagen låg jag pch bara tog igen mig med avbrott för några rundor ner till de sista tvättarna.

När familjen kom hem igen så var jag som sagt mycket piggare och Axel åt en stor portion mat. Han blev så pass "grisig" att ett bad satt på sin plats så både jag och Axel hoppade i plurret. Sen så kikade vi in handbollen som sändes på tv och som för övrigt spelades på Telenor Arena här i Karlskrona. Axel orkade en halvlek innan det var dags för han att krypa till sängen. Efter lite bök och två snälla föräldrars hjälp så somnade han gott!

Nu ska vi bara mysa resten av kvällen och ta igen det mys som missats kvällarna innan pga magobehag!

bilder från studentfirandet i fredags bjuder jag på idag:











/ bloggpappan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar