fredag 13 maj 2011

Teknikstrul!

Jävla teknik, kan jag ikväll tycka! Gårdagens blogginlägg som hette: neo-besok, dietist och dagen, har helt enkelt försvunnit. Finns inte i listan att redigera, syns inte på vår blogg, däremot så syns det att det är det senaste inlägget om man tittar på andra bloggar som länkar, men trycker man där då så säger den att sidan inte finns. Fattar inte alls vad som hänt? Har någon en aning så tar jag tacksamt emot hjälp!!

Dagen har annars flutit på i precis lagom fredagstempo. Jag valde idag att cykla till jobbet för första gången i år, cirka 1,6 mil, senare är jag framme på jobbet. Resan gjorde jag tillsammans med arbetskamraten Emma och vi var rejält möra i benen. Efter några minuters vila så slog det slint i huvudet på mig och jag fick för mig att jag skulle jogga en runda också! Tittade på klockan och såg att det var lite mer än en halvtimme innan jag skulle börja jobba så jag dånade iväg på en 3 kilometers runda.... sen var det jobb ända till fem som gällde innan cykeln tog mig tillbaka till hemmets trygga vrå.

Medans jag var på jobbet så gjorde resten av bloggfamiljen ett besök i Hässlegården hos gammalmormor och gammalmorfar. Där busades det och gosades så det stod härliga till, bloggmamman blev bjuden på grillat kött och potatisgratäng.. fuskigt tycker jag!

När vi samlats i hemmet så var det matning av hungrig bloggpappan och bloggpojke på schemat, det gick bra för båda. Jag passade på att sno ihop en rabarberpaj till kvällsbesöket som bestod av min mamma och pappa samt min morbror Pelle. Medans jag bakade så gick bloggmamman en promenad i rask takt!

Nu så har vi blivit lämnade ensamma åt vårt fredagsmys och ska ta vara på de timmar som är kvar innan det är dags att snutta kudde!

Imorgon så har vi bestämt att bilen styr mot trummenäs strax efter nio. Bloggmamman ska hälsa på Lisa och Olivia medans jag ska spela golf, INTE tråkigt!

/bloggpappan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar