tisdag 31 maj 2011

Inlägg från...

en trött men ändå rätt glad bloggmamma! Axel och jag har haft ännu en härlig dag idag! Vi har varit på Trummenäs med mormor i deras husvagn och lekt på en filt och varit i lekparken, men utevistelse tar på krafterna och både Axel och jag var/är trötta ikväll. Efter en dusch slängde jag mig i soffan för en stund sen och Axel han sover. Dagen har förflutit bra på alla sätt och vis och vi hoppas på fler såna här dagar:) Bloggpappan har jobbat och där efter spelat golf! Nu har han varit och handlat och förhoppningsvis landar han också i soffan snart! Jag tänkte kolla på film då och hoppas jag kan hålla mig vaken:) I morgon är bloggpappan tidig på jobbet och då har vi eftermiddagen tillsammans, härligt!

/bloggmamman

2 kommentarer:

  1. Trummedagar är bra fint - även på andra sidan viken....

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. haha antar att du inte höll dig vaken genom filmen då det aldrig någonsin hänt i världshistorien!

    SvaraRadera