fredag 27 maj 2011

En lugn dag!

Inget längre inlägg på kära bloggen idag tror jag! Det är ju fredag och huvud, kropp och själ är slitet och längtar efter förtjänad vila!

Medans jag har spenderat hela dagen på jobbet så har bloggmamman och Axel spenderat större delen hos Axels moster Johanna! Det är nämligen så att det flyttas in i en ny lägenhet för sötaste Johanna och PM och Edvin, och idag har det städats och framåt eftermiddagen då började dom även flytta saker! Jag kikade också in framåt
Kvällningen men kände att jag jnte gjorde någon större insats!

Axel började närma sig riktigt trött så bloggfamiljen begav sig hemåt för att fira helg istället! Axel somnade snabbt och vi började laga lite käk! Klyftpotatis köttbit och en god sås, aldrig misslyckat!

Nu ska vi försöka hitta nåt bra på tv att somna till! Imorgon blir det traditionell lördagsfrukost och lite senare backaryd för hela slanten! Vi är nämligen bjudna till min farbror och hans sambo på grillpartaj! Gitarren åker med!

Backaryds marknad ska också få sig en omgång imorgon av bloggfamiljen!

/bloggpappan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar