måndag 25 april 2011

Ännu en härlig dag!

I morse lät Axel och jag bloggpappan sova en stund extra och vi väckte honom lagom till frukosten stod på bordet! Efter frukosten gick jag och tog en liten, välbehövlig nap. När jag vakande var Axel och bloggpappan på väg ut i det härliga vädret. Jag ville också med ut så hoppade in i duschen och snabbade mig så mötte jag upp dem utanför lägenheten. Vi gick en promenad vid vattnet och det är ju så underbart vackert här i stan! Axel somnade i vagnen så vi satte oss i solen och bara njöt av värmen! Moster Fia kom också förbi och sen gick vi och handlade tillsammans. Bloggpappan, Axel och jag bestämde oss för att steka pannkakor och ta med oss ner till Stumholmen och göra första strandbesöket för i år! Vi packade ihop oss där hemma och lät Axel åka skrinda till stranden. Väl där njöt vi till fullo av härligt väder, härligt sällskap och härligt humör på oss allihopa! Axel tyckte nog det var mysigt för han satt och plockade lite med sitt lilla sandset och kröp runt på filten. Det bådar gott för sommarens strandbesök:)


Hemma igen tog vi igen oss allihopa genom att vila alla tre. Sedan åt Axel lite och där efter följde vi bloggpappan till samlingen inför träningen. Sedan tog vi en promenad! Axel, som bara sovit korta stunder under dagen, somnade på promenaden och jag tänkte att nu får jag nog ha honom vaken halva kvällen. Men när vi kom hem tog han ett bad, fick medicin och välling och efter lite bök i sängen somnade han och klockan var halv åtta! Perfekt! Jag fixade lite i lägenheten och nu sitter jag framför TV och dator!

I morgon väntar neo-besök för Axels del. Han ska vägas och mäta saturation. Det går säkert alldeles utmärkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar