torsdag 31 mars 2011

Dan före dan...

Ja, i morgon fyller ju jag, som vi tidigare nämnt, år! Idag har jag, Axel och moster Amanda varit och handlat lite till till festen, men nu är nog det mesta klart, puh...! Bara lite småsmåfix kvar! I morgon åker jag, min syster Fia och syster Amanda till Ronneby för att spendera födelsedagen med en SPA-upplevelse! Det ska bli underbart härligt! Vi börjar med ett vattengympa-pass, där efter blir det bubbelbad, lunch och på eftermiddagen en massage! På kvällen blir det nog lite firande med min lilla familj, tror jag i alla fall, för jag tror att bloggpappan har tänkt så också! Blir nog även lite fixande till det "stora" födelsedagskalaset som hålls på lördag! Axel och bloggpappan ska umgås hela dagen då bloggpappan har semester! Jag tror bloggpappan ser fram emot denna dagen nästan lika mycket som jag, då han får vara hemma och bara vara med vår Axel!

Dagen har gått snabbt idag. Vi var, som sagt, och handlade lite på förmiddagen. Där efter var vi en snabbis hos min mormor för Amanda ville säga hej! När vi kom hem åt Axel lite och sen gick vi en promenad då Axel somnade och sov mycket gott i vagnen. Vi mötte upp moster Fia, som varit hos sjukgymnasten och fortsatte promenaden. Efter det åkte vi igen till min mormor som bjöd på kroppkakor, mycket gott:) Väl hemma var det kvällen och dags för Axel att gå och sova. Bloggpappan åkte och tränade och jag, ja jag tar bara det lugnt! Eller just det, har en köttgryta till Axel på spisen, men den klarar sig ju i princip själv så jag njuter av lite tid i lugn och ro:)

3 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en fantastisk födelsedag! Njut riktigt ordentligt på spa:t! Och grattis!!!

    SvaraRadera
  2. hoppas att du får en fin födesledag, njut av spa:t:)

    GRATTIS och många kramar!!!!

    SvaraRadera
  3. Ett riktigt stort grattis på din födelsedag, hoppas den blir fantastisk!

    SvaraRadera