onsdag 30 mars 2011

Äntligen!

Ja, som rubriken säger fick vi idag äntligen träffa lillasyster/moster igen! Såg henne senast vid jul så det var SÅ skoj att se henne! Och hon tyckte naturligtvis att Axel vuxit en hel del och att han är så himla söt:) Vi lekte lite och Axel fick lunch innan vi begav oss för en liten tur över stan. Vad skönt att hon var med mig idag så jag kunde fixa en del ärenden och så kunde hon busa med Axel utanför affärerna. Vi köpte med lunch hem och satt och pratade länge och bara hade det allmänt mysigt! Axel tyckte nog också det var mysigt att moster var på besök, för han satt i mitt knä men ville ner på golvet. Han tog mina händer och gick bort till moster och fick komma upp till hennes famn:)

Eftermiddagen har tillbringats tillsammans hela familjen, eftersom bloggpappan började jobba tidigt idag. Nu sover Axel och bloggpappan ska iväg och träna. Jag håller mig till soffan ikväll, får se vad som erbjuds på TV:n!

I morgon blir det mer mys med moster Amanda och även lite fix till födelsedagsfesten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar