torsdag 20 januari 2011

Lunchbesök och förskolebesök!

På förmiddagen tog Axel och jag det lugnt, busade en del och medan han sov en stund passade jag på att städa lägenheten! Skönt att ha det gjort innan helgen! Vid lunchtid kom Helle på besök och hade köpt med sig vars en sallad till oss. Det var mycket gott och så trevligt med besök! Är så kul att bara få sitta ner och prata en stund, men en timme går snabbt så vi hoppas det blir en dejt snart igen!

Under eftermiddagen har vi varit på besök på bloggpappans jobb :) De skulle vara ute hela eftermiddagen i det underbara vädret så då passade vi på att åka dit. Vi vill ju inte gå in på förskolan som just nu är full av baciller, men utomhus går det ju jättebra! Axel hade hur mycket som helst att titta på så sova gick ju helt bort! Han somnade en liten stund på väg hem, men nu blir det att underhålla honom ordentligt för att inte gnälligheten ska bli alltför stor! Men vid 7-tiden somnar han nog gott och då åker bloggpappan på träning. Så ikväll blir det en egen-kväll för mig framför TV:n med lite stickning tror jag! Fick just reda på att det är handboll så kvällen är ju helt klart räddad för min del:) Det går ingen nöd på mig då!

/Bloggmamman

1 kommentar:

  1. Det var mycket trevligt att träffa er igår, även om det blir lite stressigt på lunchen! Axel är ett riktigt charmtroll:) Kram

    SvaraRadera