onsdag 12 januari 2011

All alone!

Ja, eller nästan i alla fall! Axel sover och bloggpappan är på hockey så jag är själv vaken i lägenheten just nu:)

Idag har Axel varit pigg och glad hela dagen och ätit jättebra vid alla målen! Skönt! Förmiddagen var han i princip vaken hela tiden. Jag försökte få honom att sova och han somnade några gånger men vaknade typ 5 minuter senare varje gång så till slut gav jag upp! Vi lekte istället och han hoppade i hoppgungan. Jag trodde ju då att han skulle vara jättetrött vid lunch och inte orka äta så mycket, men han åt upp allt jag lagt upp, så himla roligt! Detta var helt slät mat till skillnad mot dagarna innan, då han ätit sådär, så det är nog helmosat som han vill ha kan man tro:)

Vi hämtade bloggpappan på jobbet och körde sedan mot Hässlegården för att gå på kalas hos min mormor. Hon blev så glad att vi kom, speciellt Axel! Han var nog den gäst hon längtat mest efter, haha!

Nu ska jag äta lite kvällsmat och sedan blir det nog slapp i soffan med TV:n och datorn som sällskap!

/Bloggmamman

1 kommentar: