onsdag 24 november 2010

Onsdag!

Förmiddagen idag spenderade vi i maka tempo hemma i vår lägenhet. Frukost, mys, lek, förundran om det plötsliga snöovädret och tillslut en lunch blev det innan vi styrde bilen mot Rödeby.

Till Rödeby åkte vi för att det var dags för bloggpappan att renovera sina tänder, domen blev 350 kronor för besöket idag samt ytterligare två besök á 1050 respektive 750 kronor styck. SMACK!
Men när jag ändå skulle till rödeby så passade bloggmamman på att promenera med sin kompis Åse och Axels kompis Hjalmar och jag tog en stickare till jobbet. Riktigt kul att besöka knattarna, man är fortfarande poppis kan jag berätta!

När vi kom hem så möttes jag av beskedet att kvällens löppass på västra mark var inställt pga vädret så jag knallade ner till gymmet och joggade 3 km sen 5 intervaller där jag sprang "max" 1 minut och gick snabbt i 1 minut... ja ni vet ju hur det går till! passet avslutades med lite magövningar givetvis!

Nu avnjuts lite popcorn tillsammans med PM och Jojjan samtidigt som vi tittar på Rangers-United, Panathinaikos-Barca och Grey´s.... briljant med teknik!!

Släpper en bildbomb under kvällen också!!

2 kommentarer: