lördag 20 november 2010

Bilder från gårdagen!




/Bloggmamman

3 kommentarer:

  1. Helt UNDERBARA bilder!...och den han sitter i sin matstol, ser han precis ut som sin mormor, på korten då hon var så där liten! =D

    Och så Du Bloggmamman, jag ska ju också på "tjejfesten" ju! Va kul, då ser jag kanske er?!...men jag önskar sååå att Stenis kommer med ikväll, så även vi gamlingar har nå´t rejält att vila ögonen på! ;D

    Kram på er alla! =D

    Annika

    SvaraRadera
  2. Hej.

    Då var Erik klar och har kommit ner till avd 67, detta hände i lördags. Endast 3 dagar efter att operationen gjordes dvs onsdags morse. Från att vi lämnade killen tills vi fick se han igen tog det 7 timmar och gissa om dessa timmar var det jävligaste jag har varit med om...

    Under lördags kvällen hade killen ont och hade jag kunnat så hade jag tagit över hans smärta, istället för se min kille ha ont.

    Har nu stöd av en pacemaker, för att hjärtat inte skall överbelastas efter ingreppet och hitta sin egen takt igen. Den första testet i dag söndag visade att han inte var mogen för att bli fri ännu från den men läkaren såg inte det som ett problem ännu, det kan ta upp till 2 veckor innan hjärtat hittar sin rytm sa hon. Jag och sambon såg varandra i ögonen och undrade båda två vad som väntade runt hörnet?

    En liten historia som hände fredags kväll säger en heldel:
    Vi möte en tjej i hissen, efter att vi hade handlat lite "fredagsmys" och då sa hon ursäktande.
    - Ja, lite fredagsmys behöver jag och min kille efter att ha varit här i snart 2 veckor.
    Jag och min sambo tittade på varandra och min sambo sa.
    - Jaha, vi har varit här i över 5 veckor nu man behöver ha lite fredagsmys, verkligen.
    Den andra tjejen såg ut att vilja gå upp i rök samt var snabb ur hissen när den stannade.

    Är i övrigt skönt att vara tillbaka på avd 67 bland folk som vet och har eller kommer gå igen samma sak som oss.
    Det är långa sittningar ute i köket och samtal om allt mellan himmel och jord, men mest om att pigga upp varandra i vår vardag dvs avd 67.

    Nä, nu måste vi gå för det är en familj som har gjort våfflor ute i köket och det vill man inte missa.

    SvaraRadera
  3. Så fina och mysiga bilder! Hoppas ni hade kul igår.

    Kram Mia

    SvaraRadera