lördag 23 oktober 2010

Lördag!

Ja, så var det lördag! För oss blandar sig dagarna hej vilt så vi har ingen koll snart längre! Är både positivt och negativt...Är ju härligt att vara lediga ihop, men blir lätt bara en väntan på att något ska hända! Och visst är det skönt när man jobbar och det ÄNTLIGEN blir fredag och helgen börjar och man kan få mysa tillsammans allihopa! Snart blir det förhoppningsvis så för oss också, men visst, jag ska inte klaga heller...Vi njuter av ledighet alla veckans dagar tillsammans, men just nu är det bara en LÅNG väntan...Men snart, snart är den ju nog över och det ska bli underbart härligt! Hela hösten, ja nästan sedan maj, har bara varit en väntan så nu vill vi få det överstökat! Bara bara vi håller oss friska nu:)

Axel ligger och sover nu i vår säng, ser så rofyllt ut.




Jag har varit på stan en sväng med moster Fia och just nu är bloggpappan och klipper sig! Det var välbehövligt kan jag säga:) Så hoppas det blir snyggt nu!

I eftermiddag ska Fia och jag ut till min mormor och morfar och hämta hem lite saker de köpt på Ullared åt oss. Axel och bloggpappan får tyvärr stanna hemma, vågar inte ta med dem...

Kvällen blir nog lugn framför TV:n, var en del filmer att välja på ikväll! Återstår bara att se om jag orkar hålla mig vaken, brukar ju tyvärr inte vara så...Även om jag stått för filmvalet...

/Bloggmamman

2 kommentarer:

  1. Sååå söt han är och så fin body han har på sig ;) Stor kram till er alla från oss i tving city ;)

    SvaraRadera
  2. Visst är det märkligt med ledighet och dagar som flyter samman. Och jag förstår att ni väntar... ni mer än andra. Men sanningen är att bebistiden är mycket väntan på saker som ska hända. Håll ut - det vanliga livet väntar på er därbortom operationen.

    Kram i lördagskvällen från Mia

    SvaraRadera