fredag 29 oktober 2010

Dags för en ny favorit!

Vart sover jag helst: I vagnen sover jag bäst, men jag myser gärna i mamma och pappas säng också (tidigare: på pappas/mammas bröst!)
Favoritleksak: Girlang av plastformer som jag kan bita på, låter inte skoj, men jag älskar dom! (tidigare: mitt babygym och en "skrammelnalle" som jag fick av min kompis Hjalmar
Där är jag lugnast: I mamma eller pappas famn, när dom bär på mig! (tidigare: på skötbordet, i vagnen och i bilen)
Favoritplagg: Nakenfis! (tidigare: blöja, jag är sååå varm!)
Favoritmusik: Just nu funkar den mesta musiken för mig, bara mamma och pappa sjunger med! (tidigare:Den skiva jag fick av MVC när jag låg i mammas mage, den somnar jag till varje kväll!)
Favoritnapp: Fortfarande den rosa, men den får jag inte ha längre! (tidigare: Den Rosa Djurgårdsnappen jag fick av morfar!)
Pryl som jag fått och inte klarat mig utan: Gåstolen älskar jag!(tidigare: vagnsparaplyet jag fick av farmor och farfar!)
Plats jag besökt flest gånger: Tyvärr sjukhuset! (tidigare: sjukhuset!)
Favoritfotbollslaget: Forza SAIK (Tidigare: SAIK där pappa spelar!)

/bloggpappan

1 kommentar:

  1. Haha! De första sakerna tror jag på, för de kan Axel själv påverka rätt mycket o de känns igen! Men det sista vet jag inte... :) Kanske rent önsketänkande?! Haha! Vi får se i framtiden! :) Kramar till er!!

    SvaraRadera