söndag 5 september 2010

Söndagstrött och long time no see!

long time no see! Var ett tag sedan jag skrev här på bloggen, bloggmamman har fått sköta det mesta här nu när jag börjat jobba! Har varken ork eller tid när jag kommer hem om kvällarna. Men det ska nog bli bättring med det.

Idag är man typiskt söndagstrött även om kvällen igår endast innehöll en 2,8:a som starkaste intag. Idag har jag faktiskt varit riktigt duktig ändå min trötthet till trots. På förmiddagen så putsade jag fönstrena i lägenheten, feber? JA =)




Lagom till jag var färdig så tittade PM upp, han hade köpt med sig fika! Wienerbröd och moderatkaka?! Så här såg moderatkakan ut! Nyttiga familjen gjorde ett tillfälligt uppehåll på 20 minuter=)



Sen var det dags för mig att lämna hemmet igen, denna gången för att spela fotboll borta mot eringsboda/blåningsmåla. Emma tyckte inte det var jätteroligt att jag skulle ge mig iväg igen och det kan man ju förstå. Jobba hela dagarna och nu då borta halva lördagen och halva söndagen.

I alla fall så vann vi med 9-3, jag hade inte jättemycket att göra. Deras mål gjorde dom på frilägen så det är inte mycket att diskutera, kanske kunde tagit något men men. Däremot mina damer och herrar så fick även jag göra ett mål säsongen 2010, Sebbe blev fälld och domaren dömer straff. Man får lov att säga att straffen satt där den skulle, lågt och hårt på min vänstra sida, och jag gjorde nåt som ett flertal a-lagsspelare misslyckats med i år ;) (tre missade straffar)!

Tack underbara lagkamrater, vilket gäng!

Nu så är jag som ni förstår hemma och vi har ätit lite mat och Axel och jag har hunnit gosa också... men nu får det va bra med blogg för ikväll! Mer mys väntar!

Må väl!

/bloggpappan

1 kommentar:

  1. När Du ändå har ångan uppe så....mina fönster är i stort behov av puts!!!...;D

    Må gott alla tre!

    Annika

    SvaraRadera