söndag 26 september 2010

Skål!!

Nä du knävel, idag blir det ingen skål!

Gårdagen spenderade pappa med sina fotbollskillar! Först var hela familjen på plats. Holmsjö för att titta på matchen och när den var slut så pussade familjen adjö och lämnade bloggpappan på avslutningsfesten!

Bastun var igång och drickan flödade :)
Vid halv sju så tog vi plats vid de dukade jorden och festligheterna kunde börja! Kvällen fortsatte på Harrys och halv fyra så avslutade Karlsson kvällen! Sammanfattningsvis så kan jag säga att kvällen var fantastiskt lyckad och avslutningen var om än något oväntad ändå så bra! Ni inblandade vet vad jag menar!

Vi tänkte ju busa lite med bloggmamman också på natten, så Jimmy och jag bestämde att Jimmy skulle krypa ner bredvid för att se nån reaktion, men man är nog inte så tyst och smidig som man tror när man är onykter så Bloggmamman hade typ vaknat innan vi ens hunnit innanför dörren!

I samband med att jag kom hem lite för förfriskad förra helgen så smed bloggmamman hemska planer för denna söndag! Så just i skrivande stund är vi på väg till IKEA!

Jag har ont i huvudet!!

/bloggpappan

4 kommentarer:

  1. Ha, ha, ha.....GOTT Bloggmamma!....det finns nog inget bättre sätt att "tygla" bakfylla på än just IKEA! Eller hur Bloggpappa? ;D

    Bloggmamma,det är NU Du får igenom alla köp Du vill, så passa på! ;)

    /Annika

    SvaraRadera
  2. Haha, bra jobbat Emma!!

    /Linda

    SvaraRadera
  3. Men usch för att nån annan kyrper ner i sängen.

    SvaraRadera
  4. snyggt Emma, Jocke har verkligen gjort sig förtjänt av en dag på IKEA.........kram:)
    karina

    SvaraRadera