måndag 27 september 2010

Lugn dag!

Just nu sover Axel, jag sitter vid datorn och uppdaterar mig och tvättmaskinen håller på att centrifugera! Det här blir en lugn dag för oss! Härligt! Blir lite hemmafix också, köpte massa saker till Axels rum igår och ska dona lite till med det!Vi ska försöka ta oss ut på en promenad i höstrusket också och sen kommer bloggpappan hem tidigt idag, mysigt!! Så vi har hela eftermiddagen tillsammans, kan ju inte bli bättre!

Blev lite frustrerad idag när jag skulle logga in på hotmail och kolla mina mail, då funkade inte det...Skulle verkligen behöva in där och kolla mailen, men vet inte hur jag ska lösa det...Stod att inte lösenordet fungerade eller nåt! Och så kunde man klicka i nåt så att man skulle få någon info om detta skickat till sin mail, men jag kan ju ändå inte se det eftersom jag inte kan logga in...Smarta hotmail...Var ju inte längesedan alla mina kontakter försvann därifrån också...Jaja, får väl se om jag löser det, annars får bloggpappan uppdraget att göra det när han kommer hem!

/Bloggmamman

1 kommentar:

  1. Då kan jag tala om att Din mail skickar ut en massa konstigheter igen!...skaffa Dig ett gmail-konto istället Emma. (bara ett förslag)

    Må gott!

    Annika

    SvaraRadera