lördag 4 september 2010

Lördag kväll!

Ja, så var det lördag kväll redan! Dagen har gått väldigt fort! Förmiddagen var lugn här hemma. Vi mös och pratade och skrattade i sängen alla tre efter det tidiga morgonmålet! Sedan gjorde bloggpappan sig i ordning för golftävling och jag och Axel för stan med moster Fia:) Bloggpappan skulle spela partävling med Axels morfar ute på Trummenäs GK!

Efter stan gick Axel och jag hem och mös och lekte en stund innan "gammelmoster" Annika kom på besök! Var skoj med lite sällskap och tror hon var nöjd över att få se vår stora kille live och inte bara här på bloggen!

Axel och jag leker!




I kväll har vi ätit tacos med morfar och PM på besök! Var mycket gott och trevligt! Nu sitter vi i soffan och ska kolla TV en stund!

/Bloggmamman

1 kommentar:

  1. Det kan Du ge Dig på!!!...att jag var nöjd, menar jag. :D
    ...och snart Axel, snart är Du så pass "bra" att jag kan börja "snusa" lite på Dig och då får Du passa Dig! För då kommer alla små "nafs", pussar och gos som vi har fått avstå så länge! ;D

    Ha en härlig söndag nu alla tre! <3

    Annika

    SvaraRadera