tisdag 14 september 2010

Besked...

Idag ringde en sköterska från sjukhuset i Lund och meddelade att operation för Axel blir vecka 40. Hon undrade även om vi hade möjlighet att komma tidigare om de skulle få ett återbud och det sa jag då att vi kunde. Så då vet vi att det senast blir operation någon dag i vecka 40. Det känns skönt att ha fått ett besked i alla fall, även om vi hoppats på ett tidigare operationsdatum.

Ikväll har Axel gjort debut i det stora badkaret! Axel och jag badade tillsammans och tror vi båda tyckte det var lika mysigt:) Nu sover han i bloggpappans famn, tror det blir en tidig kväll för oss alla, är trötta i kväll!

I morgon bitti klockan 8 ska vi vara på klin fys för att göra ett ultraljud på hjärtat. Direkt där efter ska vi till neo och väga Axel. Jag har inte så stora förhoppningar på en stor viktökning eftersom han åt lite dåligt förra veckan, men vi får väl se!

Godnatt!

/Bloggmamman

2 kommentarer:

  1. Skönt med besked iaf! Då hinner jag mysa lite mer med Axel ( o er) innan! Det är jag glad för:) Men så klart att man vill få operationen gjord nu... Kram o hörs sen!

    SvaraRadera
  2. Ja, visst hinner du det! Doktorn trodde att det bara blev behandling Lund och sedan fick vi åka hem till lägenheten, men det återstår väl att se!Kram. hörs!

    SvaraRadera