onsdag 29 september 2010

allt känns bra...

...så länge jag är hemma med familjen, då kan jag ta hand om bloggmamman och vet med säkerhet att hon mår bra, jag kan också med säkerhet veta att Axel mår bra.

Allt detta vet jag med säkerhet när jag är på jobbet också, men ändå så börjar hjärnan cirkulera i tankebanor som inte borde finnas, pulsen rusar och jag blir irriterad och trött.

Så känner JAG!

Just nu är bloggmamman och träffar övriga mammor från föräldragruppen och jag ligger i soffan och bara tar igen mig!

/bloggpappan

2 kommentarer:

  1. Att känna är friskt!...och alla känner vi det vi känner även om det kan vara olika.

    ...och Du, varför hade Axel Din pyjamas??? Hade GÄRNA sett en bild på Dig i en sådan!..;)

    FINT ni har det och vilken stor kille, som kan sitta med vid bordet, på egen hand nu! =D

    KRAM på er!

    Annika

    SvaraRadera
  2. Haha, ja, Annika, vilken syn det hade varit om bloggpappan haft en sån pyjamas! Tror vi besparar er från den:) Kram till dig med!

    SvaraRadera