onsdag 18 augusti 2010

Vart tog tåget vägen!

Var det nån som såg vart tåget som körde över mig tog vägen....?

Ush och fy, idag känner jag mig som ett paket flingor, är helt slut. Har precis vaknat från en timmes tupplur och nu är man inte bara trött, utan hungrig också!

Annars har dagen för Axel med familj varit lugn. Vi har varit på stan och vandrat i ett par omgångar. Först hämtade vi lite medicin som vi beställt hem från apoteket och sen tog vi en runda för att spana folk och kolla lite ögongodis i affärerna.

När vi kom hem så lunchade vi på vars en sallad från Smedjegatans delikatesser,?!. Mycket gott. Sen så kikade vi igenom min garderob för att se vad som kunde användas till det stundande dopet. Slutade med en ny runda på stan och ett par jeans, med en matchande skjorta!

Just nu är det kaffe för att försöka piggna till lite för snart överger bloggmamman skeppet för att avnjuta en middag på okänd restaurang med några goda vänner. Jag och Axel är lämnade åt vårt öde!

/Bloggpappan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar