söndag 29 augusti 2010

Mycket lugn söndag!

Idag har vi inte gjort mycket! Bloggpappan gick upp med Axel vid halv 8-tiden i morse och jag fick sova en stund till! Igår gjorde vi nämligen tvärtom, så idag var det min tur! Härligt:) Vi åt en sen frukost och där efter gick Axel och jag en promenad med moster Fia! Bloggpappan var hemma och spelade xbox! Sedan har vi tvättat och tagit hand om tvätten, bara tagit det lugnt och grillat hamburgare till middag. Skönt med sådana här dagar också!

Moster Fia hade med sig en present till Axel idag, alltid kul med paket:) Paketet innehöll det här fina setet:



Moster har stickat tröjan och gammelmormor mössan! Tycker det var SÅ fint, kommer vara perfekt till höstens promenader! Tusen tack:)

Nehe, nu är det strax dags för mat för Axel! Sedan blir det nog en promenad för familjen Fagerberg/Karlsson!

/Bloggmamman

2 kommentarer:

  1. Varsågod Axel! Alltid kul o komma med presenter när de uppskattas :) Mmm, moster vill verkligen krya på sig nu, så hon kan gosa med dig! Saknar det när jag mår såhär!! Men snart är jag nog frisk igen! Puss!

    SvaraRadera
  2. Sååååå FINA kläder!!!...jag skulle också vilja ha en "presentmoster" minsann!..;D

    Fia - Krya på Dig!

    Må gott familjen Blogg!

    Annika

    SvaraRadera