lördag 21 augusti 2010

Lördag kväll!

Nu sitter vi i soffan igen! Jag sitter vid datorn, bloggpappan spelar golf på sitt kära xbox och Axel sover på mitt bröst:) En typisk kväll i vår familj alltså!

Dagen har varit bra! Jag hittade en klänning att ha på mig på dopet, bloggpappan vann fotbollsmatchen med sitt SAIK och Axel har legat mycket bra i sin syresättning! Han har även varit vaken en hel del idag och varit glad och nöjd! Vi har fått mycket gjort idag också, städat hela lägenheten, tvättat, vikit tvätten och så har pappa varit här och hjälpt oss sätta upp en tavellist i köket och små ljuslyktor i fönstrena ut mot hallen! Det blev riktigt fint! Skönt att ha allt detta gjort innan vi beger oss till Lund! Vi har även haft besök i kväll av bloggpappans farbror med sambo! Axel fick fina kläder och vi fick en mycket fin blomma! Tack:)

Vet inte riktigt vad som händer i morgon, känns som att det kan bli lugnt i morgon också!

Snart lägger jag nog igen mina ögon en stund innan nästa matning, är riktigt trött ikväll!

Vill även passa på att tacka för era kommentarer, roligt att få lite respons på det man skriver:)

/bloggmamman

2 kommentarer:

  1. Låter verkligen som om ni har haft en hel sjön kväll igår.. Själv går jag bara och vänta och vänta.. Inget verkar ju hända här.. Hoppas på att det sätter igång snarast möjliga hahaha.. Ge lilla Axel en stor kram från oss i Kalmar :o) Kram till er också /Jenny

    SvaraRadera
  2. hoppas verkligen det sätter igång snart, Jenny! När du minst anar så händer det nog! Så var det för mig iaf, när jag hade som mest inplanerat, så gick vattnet:) Kram till er med och lycka till!!

    SvaraRadera