måndag 16 augusti 2010

Lek med leende, en skugga av mitt forna jag!

Jag och Axel lekte som sagt var lite när han satt i babysittern idag! Det blev mängder av leenden och miner! Det är så kul nu när det händer lite =)

Jag gjorde ett collage med några av minerna jag lyckades fånga!





Sen när kvällen kom så slet jag mig iväg på en joggingrunda! Var väl ute i ca 25 minuter och som ni ser så är jag liiite sliten! Det som förr var en barnlek är nu löjligt svårt! Men jag repade mod och gjorde mina utfall, benböj och situps! Se upp grabbar i fotbollslaget, snart är jag i toppform igen!

/bloggpappan

6 kommentarer:

  1. Sååå himla goa foton! ♥
    ...bloggpappans min ser inte heller så "dum" ut...;)

    Nå?...kom bloggmamman ut på "spring" då?
    Jag sprang inte, men väl tog en promenad! =0)

    SvaraRadera
  2. Åå vad fiiina foton! Vilken gullunge han e!!
    Kram till er alla!!

    SvaraRadera
  3. Nej, bloggmamman kom inte ut på "spring"...Men i morgon så ska jag! syster ska dra med mig så då har jag nog inget att skylla på! O mina ben är förhoppningsvis mer mjuka då:)

    SvaraRadera
  4. Hej Jocke!
    Har hittat till din/er blogg genom min mans facebooklogg, konstigt va världen e liten. Jag kommer följa er här och skickar all styrka och värme till dej och din familj. Jag håller alla mina tummar och tår att allt blir bra för er lille fina son, han e ju en solstråle.
    Kram Jenny Janicke

    SvaraRadera
  5. Hej Jenny! Gud va roligt att höra av dig, som sagt..världen är bra liten!
    Hur är det med dig/er? Tack för tår/tumhållningen det värmer och visst är han fin=)

    SvaraRadera
  6. Ja du Jocke, tiden den går du..Här är allt bra tack, vår lille grabb Wille är 4 1/2 år nu, en liten buse som förgyller dagen för oss! Sista semesterdagen idag sen rullar det på som vanligt igen, men men, det får gå det med :)
    Er lille gosse är verkligen superfin och jag kan känna hur mysigt det e med en liten bebis i familjen, njut, njut njut!!! Jenny.

    SvaraRadera