söndag 15 augusti 2010

Aj aj aj

Usch vilken träningsvärk jag har haft idag efter utfallen och benböjen på promenaden igår...Känner sig ju ännu mer otränad när man får så här ont! Började känna lite redan igår kväll och inatt när jag var uppe för att mata Axel kände jag lite grann...Men i morse var det fruktansvärt! Kan ju knappt gå på toa, för att sätta sig ner är en plåga! Och att bara gå är hemskt, stapplar fram för det gör SÅ ont om jag böjer benen! Men men, nånstans måste man ju börja och då får man väl ta detta!

Jag har trots träningsvärken varit ute på 2 långa promenader! En på förmiddagen med Axels moster och kusin och en på golfbanan ikväll! Härligt var det i det fina varma vädret!

Och ikväll har min kära sambo gjort pizza åt oss:) Var jättegott! Var bacon, lök, champinjoner och ost på den!



I morgon väntar kontrollbesök på neonatal! Då ska vi väga Axel och ta lite prover tror jag! Ska bli skoj att se hur mycket han har gått upp i vikt nu, har ju haft en bra viktuppgång nu en tid:) Återkommer om detta i morgon!

/Bloggmamman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar