onsdag 28 juli 2010

När katten är borta och dagbok

Nu är vi ensamma hemma Axel och jag! Bloggmamman har åkt för att träffa släkten på den årliga släktträffen, vi stannar hemma så undviker vi en massa onödiga baciller!
Just nu så ligger Axel i min famn och sover lite, sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på! Kanske ut och gå en runda?

Igår var jag hemma hos Lise och spenderade kvällen med mysgänget! Det är alltid lika roligt och okomplicerat, ni är bäst! Fick dock ge mig av hemåt rätt så tidigt, planen var att gå tillbaka efter Axels medicin, men han sov mycket längre än vanligt och då så blev jag kvar hemma! Mår bra av det idag om inte annat! Hade dock varit roligt att se vad musiktävling och annat burit vägen =)

Iag har vi inte gjort särskilt mycket, jag har spelat xbox och så har Emma haft en kompis från vimmerby på besök,trevligt! Det blev prat och mat och dom passade också på att gå en runda kring stan, jag passade givetvis på att få lite extra tv-spelstid!

________________________________________

Dagbok

dagbok 27/5

En fantastisk dag! Vi har bara gjort sånt som föräldrar gör, bytt blöjor, ammat och massor av mys! Axel har inte lämnat våra famnar på hela dagen, underbart!
Axel har idag bara haft ett fåtal dippar i syresättningen, och det är nästan bara när han sover riktigt djupt. Kent var och hälsade på idag också, han hade med sig BLT och sydöstran, och tre baguetter från Wallenbergs! mums!

Dagen sammanfattas =)







/bloggpappan

2 kommentarer:

  1. Kul att Du kom Emma, så jag fick titta lite på Dig! ;D

    Kram, Annika

    SvaraRadera
  2. Tack själv, Annika! Kul att ses:)

    SvaraRadera